A színházba járás meglepő irányokba indíthatja el az embert. Ez alatt nemcsak a megnézett mű hatását értem, hanem arra is gondolok, milyen meghatározóvá válhatnak az előtte és utána zajló beszélgetések és a jelen lévő emberek is. Nekem van egy összeszokott baráti társaságom, általában velük járok színházba is, ritka, hogy egyedül megyek. Nem jön azonban minden alkalommal mindenki, van köztünk, aki például képtelen elviselni az operát. Úgyhogy mindig más egy kicsit a társaság összetétele, és ennek megfelelően a darab utáni beszélgetés is nagyon változatos szokott lenni.
Legutóbb például egy kicsit üzletről beszélgettünk, mert az egyikük most fogja elindítani a saját vállalkozását. Nagyon büszke vagyok rá, mert alaposan megtervezte, ráadásul mindennek saját maga jár utána, rengeteget dolgozik nap mint nap az ötletén. Ő mutatott nekünk egy oldalt, amelynek a lényege úgy foglalható össze, hogy Székhelyszolgáltatás 2.190 Ft/hó-tól NAV kompatibilis. Ez a Gross Office Kft. weboldala volt, akik székhelyszolgáltatást nyújtanak, valamint a cégalapítással kapcsolatos teendőkben is tudnak segíteni.
A székhelyszolgáltatásnak az a lényege, hogy vállalkozásként egy szolgáltatótól bérelhetünk egy címet, ahová be van jelentve a cégünk. Ide érkeznek például a küldeményeink, illetve ez szerepel a cégiratokban. Több olyan szempont is van, ami miatt megfontolandó egy ilyen szolgáltatás igénybe vétele. Az egyik például a presztízs, hiszen egy budapesti cím jobban mutat a cégünknél, és bizony van olyan, hogy ez sokat számít. A másik a költséghatékonyság, hiszen otthoni munka vagy külföldi vállalkozás esetén nem kell például irodát bérelni, ha székhelyszolgáltatást veszünk igénybe.
A barátom megmutatta, hogy a Székhelyszolgáltatás 2.190 Ft/hó-tól NAV kompatibilis oldalon fel van sorolva, milyen konstrukciókban érhető el a szolgáltatás. A Gross Office Kft.-nél akár olyan székhelyet is lehet választani, amelyen iparűzési adót sem kell fizetni. Emellett fel van sorolva az is, milyen elemekből áll a szolgáltatás. Az egyik része nyilván maga a nívós székhely Budapesten vagy Újlengyelben. Emellett ingyenesen kihelyezik a cégtáblánkat, amely jogszabályi előírás. Utána pedig minden hónapban archiválják a beérkező küldeményeinket, ezekről e-mailben értesítést küldenek, és a hónap végén postázzák is őket.
A barátom pont ezért akar ilyen szolgáltatást választani, mert ahol lehet, ott tehermentesíteni akarja magát. A Gross Office Kft. gyakori kérdései között az is szerepel, hogy ha új cég alapításáról van szó, a cégalapítással és a székhelyszolgáltatással járó teendőket együtt is tudják intézni, vagyis egyszerre két dologgal is csökkenthetjük a teendőink listáját, és még ügyvédet sem kell fogadnunk. Ráadásul a Gross Office Kft. országos lefedettséggel rendelkezik, úgyhogy az aláíráshoz sem kell feltétlenül a fővárosba utazni, vidéken, a nagyobb megyeszékhelyeken is el lehet intézni.
Ezek miatt tehát kifejezetten megéri a szolgáltatás azoknak, akik kevesebb adminisztrációra vágynak, költséget akarnak csökkenteni, vagy nincs szükségük saját irodára, de a presztízs érdekében mégiscsak jobban mutatna egy budapesti cím. Én nem gondolkozom ilyesmiben, mert nagyon jól elvagyok az egyszerű, ám pont elég kihívást tartogató munkámban, de akit érdekel, annak elkértem a barátomtól az oldal linkjét: Székhelyszolgáltatás 2.190 Ft/hó-tól NAV kompatibilis. Itt minden említett információt megtaláltok, de ha mégsem, a Kapcsolat oldalon több elérhetőséget is láttam, ahol közvetlenül a Gross Office Kft.-hez lehet fordulni.